יום שלישי, 18 במרץ 2014

אורלי וילנאי וגיא מרוז הצטרפו לרשימת הנושים של ארקדי גאידמק במסגרת רדיו 99 FM

אורלי וילנאי וגיא מרוז הצטרפו לרשימת הנושים של ארקדי גאידמק במסגרת רדיו 99 FM

רנית מלול

אורלי וילנאי וגיא מרוז, הגישו השבוע תביעת חוב באמצעות עורכות הדין לאה דורפמן ואילת זגדון ממשרד נ. קוריס ושות', בעבור שכר עבודתם ברדיו 99.

אורלי וגיא ששידרו בעבר בתחנת הרדיו 99 הגישו ביום חמישי האחרון תביעת חוב בסך כולל של 236 אלף שקל למפרקת שמונתה לחברת כ.א.ן תקשורת מקומית * חברה זו, שהייתה בשליטת גאידמק, זכתה להיות הזכיינית של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והפעילה את רדיו 99 וכן רדיו אזורי בשרון

ביום 08.03.07 רכש ארקדי גאידמק (בשמו העברי אריה בר לב) את רדיו 99 FM המאוגד כחברת כאן תקשורת מקומית בע"מ. עם רכישת רדיו 99 FM הצטרפו מגוון רחב של טאלנטים לרדיו וביניהם גיא מרוז ואורלי וילנאי.

בחודש יולי 2008 החלה הסתבכותו הכלכלית של גאידמק לתפוס תאוצה, הוגשו נגדו תביעות ובקשות לעיקול נכסיו ובסמוך לאחר מכן בספטמבר 2008 מכר גאידמק את אחזקותיו ברדיו 99 FM לאלי עזור ולדודי ויסמן.

כאמור, בסוף 2008 הוצא לחברה צו פירוק לפי בקשתם של עובדי החברה שטענו כי משכורות שלושת החודשים האחרונים לפעולת החברה לא שולמו להם. לפי בקשתם מינה בית המשפט המחוזי את עו"ד יעל זלינגר כמפרקת החברה ובסוף 2009 הוצא לחברה צו פירוק ע"י בית המשפט המחוזי.

עו"ד נועם קוריס ממשרד עורכי דין נ. קוריס ושות',תושב חדרה לשעבר,  מתמחה בליווי עסקים, דיני עבודה וייצוג אמצעי תקשורת: "לאחר שניתן על ידי בית המשפט צו פירוק לחברה, נדרשים העובדים להגיש תביעות חוב אל מפרק החברה, בתוך לכל היותר 6 חודשים. ההסדר של מתן צו פירוק לחברה הנו הסדר ייחודי המונע את כל ההליכים הרגילים הנהוגים בפני בתי המשפט ומאפשר לעובדים ולספקים לפנות בתוך זמן קצר למדי לתבוע את זכויותיהם ולאחר שעוברים ששת החודשים מושתקות כל יתר התביעות שלא הוגשו במועד (במקום 7 השנים אותם סופרים לרוב בתקופת ההתיישנות)."


עו"ד קוריס מוסיף ומסביר "התהליך אשר מתבצע לאחר מתן צו הפירוק והגשת תביעות החוב הנו איסוף כל נכסי החברה בישראל (כל הזכויות שצבר הרדיו), וחלוקתם לעובדים וליתר הספקים בחלק היחסי ועל פי הגדרות והעדפות החוק."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה